آشنایی با طرز تهیه چندین غذا


آشنایی با طرز تهیه چندین غذا

آشنایی با طرز تهیه چندین غذا 

 

لبو با گیاه داروئی (رفورت)

مواد لازم برای ۲ نفر: ۲۰۰گرم لبوی بریده به مربعهای کوچک ۲ قاشق قهوه خوری رفورت (گیاه دارویی) ۱ قاشق سوپخوری جعفری خرد شده۱/۲آب لیموترش نمک و فلفلطرز تهیه:تمام این مواد متشکله را با هم خوب مخلوط کنید و در ظرفی درآب جوش بگذارید تا گرم بشود.(هر پرس ۵۰ کالری)

گل کلم سبز درون فر

مواد لازم برای ۲ نفر:۳۰۰گرم گل کلم ۱۰۰گرم پنیر رنده شده۲۰۰گرم گوجه فرنگی نمک سیر و فلفل۱ قاشق مرباخوری جعفری خردشدهطرز تهیه: گل کلم ها را در آب جوش نمک دار بپزید، بهمحض اینکه آماده شدند، در ظرفی بگذارید. بر ش های کمی ضخیم گوجه فرنگی را روی آنها بگذارید. بعد پنیر رنده شده بپاشید. نمک و فلفل بزنید. جعفری خردشده را هم بپاشید و در فر متوسط تا زمانیکه ببندد (سفت بشود)قرار دهید. (هر پرس ۱ ۱۰ کالری)

هویج ماهی  تابه ای 

مواد لازم برای ۲ نفر:۴۰۰گرم هویج تازه۱۰۰ گرم گوجه فرنگی۱ لیوان آب گوشت نمک و فلفل۱ قاشق مرباخوری جعفری خردشدهطرز تهیه:هویج ها را بشویید و بعد بتراشید و به برشهای خیلی باریک ببرید. بعد آنها را در ظرفی بگذارید، نمک و فلفل بزنید. ۱ لیوان آب گوشت و کمی آب اضافه کنید. با برشهای گوجه فرنگی روی آنها را بپوشانید و در ظرف را ببندید. در فر با حرارت ملایم به مدت ۳۵ تا ۴۰ دقیقه بگذارید. در ظرف را بردارید و دوباره ۵ دقیقه بگذارید بپزد. روی آنجعفری بپاشید و خیلی گرم سرو کنید.(هر پرس ۱۰۶ کالری)

دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد