استفاده از اب درمانی درد رمان بیماری های التهابات واژن،مشکلات گردن و بی خوابی


استفاده از اب درمانی درد رمان بیماری های التهابات واژن،مشکلات گردن و بی خوابی

استفاده از اب درمانی در درمان بیماری های التهابات واژن،مشکلات گردن و بی خوابی 

 التهابات واژنآب درمانی: در التهابات حاد از کیسه یخ و تقیه سرد استفاده میشود. اگر مشکل مزمن باشد، کافی است که از دوش سرد و گرم در محدوده خارجی واژن خصوصاً فاصله بین واژن و مقعد استفاده شود (گرم طولانی ترو سردکوتاه مدت). برای تقویت کلی این عضو گاهی اوقات تنقیه با آب سرد وگرم انجام دهید. در ترشحات سفید رنگ، شستشوی واژن با استفاده از پوار با آب و سرکه سیب، درمانی بسیار مؤثر است؛ زیرا این روش حالت طبیعی و اسیدی عضو را . .حفظ میکند و مانع از خارش و سوزش می شود.مشکلات گردن (کج گردنی) آب درمانی: مرتباً کمپرسی سرد را روی شانه ها و قسمت دردناک گردن قرار دهید. در صورت بروز درد و گرفتن گردن، از ماساژ و ضربه های ماساژی استفاده کنید. وان آب داغ تاحد چانه، کششی در شانه ها را خنثی میکند. گاهی اوقات باید محدوده شانه ها و قسمت پشت و بالای ستون فقرات را با تکه های .یخ ماساژ دادبیخوابیتوضیحات عمومی: خواب بزرگ ترین درمانگر طبیعت است. اکثر انسانهادر شبانه روز نیاز به شش تا هشت ساعت خواب دارند. اما بسیاری از آنها از«بد خوابی» شکوه می کنند. در این حال باید تفاوت بین بیخوابی های ناشی از بیماری، یا سن و سال، و یا دلایل ظاهری و داخلی را تشخیص داد. در مورد مشکلات بیخوابی، آب درمانی از زمانی که بشر به تفکر و تعقل رسیده است، اهمیت به سزایی داشته است. انسان پیش از آن که به خاطر بیخوابی دست به داروهای خواب آور ببرد، لااقل باید شانس خود را آزمایش کند و به رفع این . .مشکل از طریق آب درمانی بپردازدآب درمانی: در بیخوابی های ناشی از خستگی و عصبیت، کافی است از حمام گرم به مدت ۱۵ دقیقه استفاده شود. در این حالت انسان باید خود را وانهاده و افکار مغشوش را از مغز بیرون کند. اغلب این بیخوابی ها به دلیل ترس از نخوابیدن به وجود می آید. دم کرده سلوی (مریم گلی)، زیزفون و بابونه که همراه با سیر (۶ تا. ۸حبه در یک فنجان آب) باشد، داروی خواب آور بسیار مؤثری است. سیر را میتوان له کرد و داخل دم کرده گیاهی ریخت. در بیخوابی های مزمن میتوان از این دم کرده در طول روز مصرف کرد. مصرف قهوه و چای به طور کلی در اصلی تمام روش های آب درمانی که جسم را وانهاده و حال قوی و سیستم دفاعی را تقویت میکنند، خصوصاً در بیخوابی های ناشی از خستگی و عصبیت، بسیار مؤثرند. شنا در استخر و یا فرو رفتن درون آب حمام سرد کوتاه مدت، ماساژ سرد، حمام های گرم، تعویض سرد و گرم موضعی پا، کمپرسی های سر و یا محدوده کمر نیز در رفع این بیخوابی ها اثر زیادی دارند.در بیخوابیهایی که مقطعی رخ میدهند، یعنی خواب عمیق و پیوسته نیست بلکه شخص در حالت خواب و بیداری به سر میبرد، نشستن در آب سرد به مدت ۱ تا ۲ دقیقه در حالی که آب سرد ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر از بدن ارتفاع دارد، بلافاصله خشک نکنید، بلکه به سرعت داخل رختخواب بروید و به خوابادامه دهید. این روش را ۲ تا ۳ بار در هفته به کارگیرید. " کسی که بدخواب است، هرگز نباید با پاهای یخ کرده به رختخواب برود. حمام موضعی پا، که در عین حال مانع از هجوم خون به مغز می شود، کمک می کند

دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد