اهمیت هرم راهنمای غذایی USDA در بارداری


اهمیت هرم راهنمای غذایی USDA در بارداری

اهمیت هرم راهنمای غذایی USDA در بارداری

 

استفاده از هرم راهنمای غذایی اداره ی کشاورزی ایالات متحره (USDA)

هیچ غذایی قادر نیست به تنهایی کلیه ی نیازهای مهم غذایی شما را تأمین کند. هرم راهنمای غذایی USDA (به شکل ۲-۴ رجوع کنید)، یک راهنمای کلی است که تناسب نسبی از وعده های غذایی را که در هر گروه باید بخورید، نشان میدهد.

چربی ها، روغنها و شیرینی ها غذاهایی که شامل این مواد خوشمزه ولی کم مغذی است، شامل آب نبات، بسیاری از دسرها، کره، سس مایونز، و سس های سالاد است. از غذاهای این گروه به مقدار کم بخورید.

می توانید در فروشگاه ها به دنبال انواع کم چربی این محصولات باشید، ولی به خاطر داشته باشید حتی انواع کم چرب آنها نیز، اغلب دارای کالری بالاست. می توانید با توجه به انواع چربی هایی که مصرف می کنید، خطر مشکلات مزمن سلامتی خود را کاهش دهید از روغن های گیاهی و آجیل ها، به جای چربیهای اشباع شده در غذاهای سرخ شده و روغن های داغ شده بیشتر مصرف کنید. توجه به «چربی های مفید» در دوران بارداری می تواند مفید نیز باشد، ولی مطالعات بر این موضوع همچنان ادامه دارد.


دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد