بررسی خواب زنان در دوره ابستنی


بررسی خواب زنان در دوره ابستنی

بررسی خواب زنان در دوره ابستنی

 در ماه های اول آبستنی خواب آلودگی یک امر کاملاً عادی است از ماه های سوم و یا چهارم عموماً از این عارضه خلاص می شوند خواب و استراحت راه طبیعی و وسائلی است که در اختیار ما می گذارند تا تجدید قوانموده تازه نفس بشویم. در ماه های نخست آبستنی که تغییرات نسبتا عمیقی در بدن صورت می گیرد.باید بدن خود را رفته رفته با و ضع جدید تطبیق دهید و بآن عادت کنید و باین جهت احتیاج باستراحت بیشتر از زمان عادی محسوس میگردد و بتدریج که آبستنی جلو میرود بدن با وضع جدید آشنا  شده و خواب آلودگی از بین میرود وظیفه شما است که نسبت باین موضوع توجه داشته ساعات منظمی در شب بخوابید و در روز هم ساعتی بیاساییدعمل به این توصیه‌ها به برطرف کردن بیخوابی‌ شما در دوران بارداری کمک می‌کند:یک وضعیت راحت و – شاید جدید- برای خوابیدن بیابید. پیش از رفتن به بستر با ماساژ یا حمام گرم به خود آرامش بدهید. هوای اتاق خود را خنک و مطبوع نگهدارید، و برای آرامش موسیقی یا صداهای طبیعی پخش کنید. قبل از خواب از تکنیک‌های آرامش‌بخشی عضلانی (relaxation) استفاده کنید. هر روز مقداری ورزش کنید. در مورد مقدار ورزشی که برای شما مجاز است، با دکترتان مشورت کنید. اگر در به خواب رفتن دچار اشکال هستید، از تختخواب بیرون بیایید و غذای مختصری بخورید یا کتاب بخوانید، سپس هنگامی که خواب‌آلود شدید، دوباره به بستر برگردید.

دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد