بهترین راه های جلوگیری از بروز یبوست بارداری


بهترین راه های جلوگیری از بروز یبوست بارداری

بهترین راه های جلوگیری از بروز یبوست بارداری

 

 از بروز یبوست جلوگیری کنید

زور زدن برای خارج کردن مدفوع سفت، بواسیر را تشدید می کند.ورزش. فعالیت تحریک روده را افزایش می دهد، بنابراین مدفوع زیاد سفت نمی شود. » هروقت می توانید کفش خود را در آورید. با این کار باعث کاستن فشار زیاد از روی وریدهای خود می شوید.داروهای بدون نسخه ی موضعی مانند پریپریشین H و آنوسل را امتحانکنید. بسیاری از خانم ها با این داروها تسکین می یابند.

دو یا سه بار در روز در وان آب گرم بنشینید. نشستن در وان آب گرم گرفتگی های عضلانی را که اغلب باعث درد می شود، تسکین می دهد.از پدهای بدون نسخه ی بواسیر (مانند تاکس) یا پدهای ویچ هزل برایتمیز کردن و درمان موضع استفاده کنید. این پدها اغلب ایجاد خنکی و تسکین ملایم می کند.

زور زدن در مرحله ی دوم درد زایمان، موجب تشدید بواسیر یا به وجود آمدن آن می شود. ولی، در اکثر مواقع، بواسیر بعد از زایمان از بین می رود.

بی خوابی

بسیاری از خانم ها در طول آخرین ماه های بارداری، متوجه میشوند نمی توانند راحت بخوابند. یافتن وضعیتی راحت هنگامی که هشت ماه دارید، کار آسانی نیست. احساس می کنید کمی شبیه به نهنگی هستید که به ساحل کشانده شده است. پنج بار بلند شدن در طول شب برای رفتن به دستشویی، نمی تواند کارها را آسان تر کند. به هرحال، شاید با دستورات زیر تسکین بیابید  شیر ولرم با عسل بنوشید. گرم کردن شیر باعث آزاد شدن تریپتوفانمی شود؛ یک اسید آمینه ی طبیعی که باعث خواب آلودگی تان می شود.

عسلنیز باعث تولید انسولین می شود، که این نیز شما را خواب آلود می کند.ورزش در طول روز، فعالیت به خسته کردن شما کمک می کند، و به این معناست که زودتر به خواب می روید.


دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد