تمرینات پایه در امادگی جسمانی


تمرینات پایه در امادگی جسمانی

تمرینات پایه در امادگی جسمانی

 برای تمام قسمت های بدن، تمرینات مختلفی وجود دارد. چند نوع از آنها را انتخاب کرده ایم که می توانید در منزل انجام دهید. این تمرینات به ترتیب برای انعطاف پذیری، قدرت، استقامت عضلانی و استقامت قلبی - عروقی مفیدند .قبل از اجرای تمرینات، لازم است نکاتی را بیان کنیم:- در تمرینات کششی و یا انعطاف پذیری، حرکات را جهشی انجام ندهید.- هنگامی که عضله کشیده می شود، یک رفلکس در عضلات صورت میگیرد.- به هنگام انجام حرکات کششی، آنها را به تدریج و بدون حرکات تند و سریع انجام دهید تا هیچ صدمه ای به عضله وارد نشود.صرف نظر از نوع فعالیت، قسمتهایی از بدن به تمرین پاسخ نمی دهند. این به علت ضعف در کاربرد تمرین است، نه فعالیت. برای مثال، قسمت اعظم چربی خانم ها در ناحیه داخل ران است. در سطح بیرونی ران، درصد تراکم چربی کم است که معمولاً این حالت ارثی است. داخل ران، سخت ترین قسمتی است که از تمرین بهره می برد. به طور کلی، تمریناتی که به این قسمت ها اثر می کند، کمتر انجام می شود.هنگام تمرین، مقداری از چربی بخش هایی از بدن که تراکم چربی در آن زیاد است، از بینمیرود و در مدت زمان معینی، تغییرات محسوس و عمده ای در ورزشکار ایجاد می شود. اگرچربی زیادی در نواحی باسن جمع شده باشد و با اراده ای قوی قصد اصلاح آن را داشته باشید، باید مدت زیادی تمرین کنید و رژیم  غذایی مناسبی را در دستور کار خود قرار دهید اغلب مجلات زنان، بخش هایی در زمینه ورزش دارنداما جوابگوی نیاز نیستند.اگر به  تمرینات خود اطمینان ندارید، میتوانید در این زمین از متخصص و یا مربی کمک بگیرید.این که بدانید قسمت های مختلف بدن چگونه کار میکنند، بهترین راه یادگیری و شناخت ازبدن خود است. زمانی که درباره تمرینات قدرتی صحبت میشود، منظور، تمرین برای تقویت عضلات است و همچنین وقتی درباره تمرینات انعطاف پذیری صحبت می شود، منظور تمرینات کششی است

دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد