قالب وردپرس درنا توس
ورزش های بارداری
ورزش های بارداری

تناسب اندام در بارداری

تناسب اندام در بارداری

 

تناسب اندام، دست از  سر خانم های باردار هم برنمی دارد. خانم های باردار را در حال پیاده روی در پارک، بدنسازی، یا کشیدن دست و پاهای خود در کلاسهای یوگا می بینید. نرمش در دوران بارداری به شیوه های متعددی به بدن شما کمک می کند.

 قلب شما را قوی می کند و به عضلات تان شکل می دهد، و ناراحتی های شایع دوران بارداری را از ویار صبحگاهی تا یبوست و درد پاها و کمر برطرف می کند. هرچه یک خانم در اوایل بارداری خود نرمش منظمی را شروع کند، احساس راحتی بیشتری در طول ۴۰ هفته می کند. همچنین، نرمش منظم حتی می تواند زمان درد زایمان را کوتاه تر کند.

بنابراین اگر در وضعیت سلامتی خوبی هستید و در معرض خطر عوارض پزشکی یا بیماریهای زنان و زایمان نیستید، با تمام توان پیش رفته و به برنامه ی ورزشی خود ادامه دهید – مگر اینکه برنامه ی ش ما بخواهد از قلهی فوجی بالا بروید، وارد یک مسابقهی بوکس حرفه ای بشوید یا فعالیت های توانفرسای دیگری انجام بدهید. با دکتر خود در مورد برنامه ی ورزشی تان صحبت کنید تا بداند چه کاری انجام می دهید، و همین طور می توانید سؤالات دیگری را که دارید، از او بپرسید.

با وجود اینکه ورزش برای اکثر خانم های باردار خوب است ، آن را برای هر کسی توصیه نمی کنیم. اگر مشمول هریک از شرایط زیر هستید (برای جزئیات بیشتر، به فصل ۱۵ و ۱۴ رجوع کنید، بهتر است – حداقل تا زمانی که با دکتر خود مشورت نکرده اید – ورزش نکنید.

مطلب پیشنهادی

رشد جنین

 حرکات جنین در رحم و زمان زایمان 

 حرکات جنین در رحم و زمان زایمان     اگر همان مقدار حرکتی را که قبلا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *