قالب وردپرس درنا توس
خانه / دانستنیهای مفید پزشکی و رژیم غذایی / تناسب اندام پس از زایمان… راهی برای پیشگیری از افسردگی
نتاسب اندام بعد از زایمان
نتاسب اندام بعد از زایمان

تناسب اندام پس از زایمان… راهی برای پیشگیری از افسردگی

تناسب اندام پس از زایمان… راهی برای پیشگیری از افسردگی

 

تناسب اندام مزایای پراهمیتی برای سلامتی جسمانی و عاطفی شما دارد.

 می تواند بدنتان را از استرس ناشی از دوران بارداری بهبود ببخشد، و کمک کند احساس آرامش و بهتری نسبت به خود داشته باشید. ورزش و تمرینات بدنی خود را به تدریج شروع کنید. به طور طبیعی، مقدار ورزشی که میتوانید انجام بدهید، به فرم بدنتان در قبل و طول دوران بارداری بستگی می یابد. بعد از دوران بارداری، برگرداندن قدرت به ماهیچه های شکم مخصوصا از اهمیت زیادی برخوردار است.

در برخی از خانم ها، بارداری موجب جدا شدن جزئی عضلات شکمی یا راست آنها میشود؛ همان طور که در شکل ۱-۱۲ نشان داده شده است. عبارت پزشکی مورد استفاده برای این جدایی، دیاستازیس نام دارد.

انجام نرمشهای شکمی برای برگرداندن قدرت و در کنار هم قرار دادن عضلات شکمی، حائز اهمیت است. بعد از گذشت دو هفته، برحسب احساستان می توانید به تدریج نرمشهای خود را افزایش داده تا زمانی که مجددا کاملا فعال شوید. البته، ممکن است پیدا کردن وقت مشکل باشد. ولی گنجاندن ورزش در برنامه ی کارتان از هر کار دیگری با ارزش تر است

 مراقبت از نوزاد ممکن است به شما احساسی بدهد که انگار در دوی ماراتن شرکت کرده اید، ولی ورزش واقعی چیزی است که بدنتان به آن نیاز دارد. در حقیقت، با افزایش میل کلی خود برای سلامتی، ورزش می تواند تمام چالش های مراقبت از نوزاد را بسیار آسان تر کند.

مطلب پیشنهادی

عفونت های سینه

دانستنی های عفونت های سینه در زمان شیردهی

دانستنی های عفونت های سینه در زمان شیردهی     ماستیت (عفونت سینه) عفونت های …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *