دلمهٔ کنگر فرنگی بی چربی در طب سنتی


دلمهٔ کنگر فرنگی بی چربی در طب سنتی

دلمهٔ کنگر فرنگی بی چربی در طب سنتی

دلمهٔ کنگر فرنگی بی چربی

مواد لازم برای ۲ نفر:

۲ کنگرفرنگی بزرگ۱ تخم مرغ سفت شده۵۰ گرم قارچآب نصف لیمو ترشنمک و فلفل

طرز تهیه

قارچها را در کمی آب جوش و نصف آب لیموترش بپزید، بعد آب آنها را بگیرید. کنگر فرنگی ها را نیز در آب جوش به مدت ۲۰ دقیقه بپزید. پرز و برگهایش را جدا کنید. قسمت خوراکی هر یک از آنها را بیرون بکشید. تخم مرغ و قارچها را خوب له کنید. ته هر کنگر را با این مخلوط پرکنید و روی کبابپز بگذارید تا هم گرم و هم رویش طلایی بشود. (هر پرس ۱۲۵ کالری)

ته کنگر فرنگی 

مواد لازم برای ۱ نفر:

۲ ته کوچک کنگرفرنگی پخته ۱ قاشق قهوه خوری کچاپ نصف آب لیموترش ۱۰ گرم پنیر رنده شده

طرز تهیه

کچاپ را با آب لیموترش مخلوط کنید و روی ته کنگر فرنگی ها بریزید. پنیر رنده شده را روی آنها بپاشید. در فرگرم به مدت ۱۰ دقیقه (هر پرس ۱۲۵ کالری).

دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد