قالب وردپرس درنا توس
خانه / مطبخ طب سنتی / دلمهٔ کنگر فرنگی بی چربی در طب سنتی
دلمهٔ کنگر فرنگی بی چربی
دلمهٔ کنگر فرنگی بی چربی

دلمهٔ کنگر فرنگی بی چربی در طب سنتی

دلمهٔ کنگر فرنگی بی چربی در طب سنتی

دلمهٔ کنگر فرنگی بی چربی

مواد لازم برای ۲ نفر:

۲ کنگرفرنگی بزرگ

۱ تخم مرغ سفت شده

۵۰ گرم قارچ

آب نصف لیمو ترش

نمک و فلفل

طرز تهیه

قارچها را در کمی آب جوش و نصف آب لیموترش بپزید، بعد آب آنها را بگیرید. کنگر فرنگی ها را نیز در آب جوش به مدت ۲۰ دقیقه بپزید. پرز و برگهایش را جدا کنید. قسمت خوراکی هر یک از آنها را بیرون بکشید. تخم مرغ و قارچها را خوب له کنید. ته هر کنگر را با این مخلوط پرکنید و روی کبابپز بگذارید تا هم گرم و هم رویش طلایی بشود. (هر پرس ۱۲۵ کالری)

ته کنگر فرنگی 

مواد لازم برای ۱ نفر:

۲ ته کوچک کنگرفرنگی پخته

۱ قاشق قهوه خوری کچاپ

نصف آب لیموترش

۱۰ گرم پنیر رنده شده

طرز تهیه

کچاپ را با آب لیموترش مخلوط کنید و روی ته کنگر فرنگی ها بریزید. پنیر رنده شده را روی آنها بپاشید. در فرگرم به مدت ۱۰ دقیقه (هر پرس ۱۲۵ کالری).

مطلب پیشنهادی

شیرینی زردآلو

طرز تهیه چند دسر  خوشمزه 

طرز تهیه چند دسر  خوشمزه    شیرینی زردآلو 90 گرم برگه زردآلو ۳۵ گرم آرد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *