قالب وردپرس درنا توس
خانه / دانستنیهای مفید پزشکی و رژیم غذایی / راه های پیشگیری از افسردگی پس از زایمان 
راه های پیشگیری از افسردگی پس از زایمان 
راه های پیشگیری از افسردگی پس از زایمان 

راه های پیشگیری از افسردگی پس از زایمان 

راه های پیشگیری از افسردگی پس از زایمان 

 

 کمی نرمش کنید.

با همسر با دوست خود شام بخورید.

  با یک مانیکور یا پدیکور به خودتان برسید، سری به آرایشگاه بزنید یا ماساژ بگیرید.

اغلب افسردگیها با این اصل تشدید می شود که بدنتان هنوز به آنچه عادت داشته، برنگشته است.

انجام کاری که به شما احساس زیبایی بدهد، می تواند مفید باشد.

اگر ظرف سه یا چهار هفته احساس بهتری پیدا نکردید، به پزشک خود اطلاع دهید. اندوه در برخی از خانم ها به افسردگی تمام عیار بعد از زایمان تبدیل می شود.

تشخیص افسردگی بعد از زایمان افسردگی بعد از زایمان به هیچ وجه به رایجی کسالتهای روحی نیست، ولی بیش از آنچه تصور کنید، خانم ها را تحت تأثیر قرار می دهد. بین ۱۰ تا ۱۵ درصد از خانم ها ظرف مدت شش ماه بعد از زایمان، دچار افسردگی می شوند.

مطلب پیشنهادی

عفونت های سینه

دانستنی های عفونت های سینه در زمان شیردهی

دانستنی های عفونت های سینه در زمان شیردهی     ماستیت (عفونت سینه) عفونت های …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *