قالب وردپرس درنا توس
خانه / دانستنیهای مفید پزشکی و رژیم غذایی /  رژیم غذایی سه روزهٔ استثنایی
رژیم غذایی
رژیم غذایی

 رژیم غذایی سه روزهٔ استثنایی

 رژیم غذایی سه روزهٔ استثنایی

 

 این رژیم را در یک تعطیل آخر هفته آرام شروع کنید. مطمئن باشید که با این رژیم ۲ تا ۳ کیلوگرم وزن کم می کنید. سعی کنید وقت کافی برای انجام درست این برنامه غذایی صرف کنید.

روز اول:

 صبحانه: دو برش کیک کم چرب همراه با ۲/۱فنجان میوه تمشک، یک فنجان چای و یا قهوه به همراه شیر کم چربی

ناهار: یک فنجان سالاد (کاهو – خیار – گوجه)، با ۳۰ گرم ماهی تن که با ۲ قاشق غذاخوری سی کم چربی و یا مایونز به عنوان چاشنی همراه باشد. جوانهٔ یونجه و فلفل قرمز نیز برای خوشمزه تر کردن آن اضافه کنید. همچنین یک تکه گوشت خورشتی با یک کف دست نان سبوس دار میل کنید، و نوشیدنیهای رژیمی

 شام: نصف سینه مرغ که با مخلوطی از خردل، عسل و سرکه سیب پوشش داده. همچنین ریحان خشک بر روی آن بپاشید و آن را بپزید. دو فنجان سالاد فصل با سی کم چربی. یک فنجان چای و یا  قهوه

روز دوم:

صبحانه: نصف یک گریپ فروت، دو تکه نان سفید تست به همراه یک برش پنیر (۳۰ گرم تقریباً معادل یک قوطی کبریت) یک فنجان چای یا قهوه

ناهار: مخلوطی از لفنجان گریپفروت، چند تکه سیب، کیوی و توت فرنگی به همراه یک فنجان ماست، بر روی مواد فوق ۲ قاشق چایخوری جوانه گندم پاشیده شود. یک فنجان چای و یا فهوره.

شام: یک فنجان ماکارونی که با ۴/۱ فنجان سی ما کارونی پوشش داده شده است. ۱۵ گرم پنیر پیتزا(معادل نصف قوطی کبریت). یک فنجان کدوی سبز بخارپز شده. دو فنجان سالاد فصل که با دو قاشق غذاخوری سی کم چربی آماده شده باشد. یک فنجان چای و یا قهوه

روز سوم:

 صبحانه: ۲ عدد نان تست، که همراه با ۳۰ گرم پنیر کم چربی که روی آن دارچین ریخته شده باشد. ۴/۱فنجان میوه به دلخواه، یک فنجان چای و یا قهوه با ۵ عدد کشمش

ناهار: یک کف دست نان (بربری، سنگک، تافتان) به همراه پنیر (یک قوطی کبریت) و تکههای گوجه فرنگی و به دلخواه از قارچ، بروکلی و پیاز استفاده کنید. دو فنجان سالاد مخلوط که سی کم چربی بر روی آن ریخته شده باشد. نوشیدنی های رژیمی

 شام: ماهی سفید به اندازه ۹۰ گرم و یا تکه ای بزرگ با ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون و دانه های زیتون پخته شده باشد، و کمی زنجبیل نیز بر روی آن بریزید. نصف لیوان برنج، یک فنجان

بروکلی، یک فنجان چای و یا قهوه و یا نوشیدنیهای رژیمی

  • هر روز می توانید دو نوع از این میان وعدههای غذایی را در بین سه وعده غذای خود، میل کنید:

– یک فنجان طالبی خرد شده

 -۲/۱ فنجان موز که با ۲/۱ فنجان شیر کم چربی و کمی وانیل و ۴ تکه یخ مخلوط شده باشد.

– ۲/۱ فنجان شیر کم چربی و یک پیکریت کم چرب

  • رژیم سیر و پاپایا

 با این رژیم که بسیار مدر (زیاد کننده ادرار) است، میتوانید به سرعت و بدون عوارض جانبی لاغر شوید، و دیگر نیازی به استفاده از کپسولهای گران قیمت لاغری نخواهید داشت. این رژیم به این قرار است:

– دو حبه سیر و دو حبه پاپایا را قبل از صبحانه، ناهار و شام میل کنید. برای دو روز غذایی سبکی بخورید و از خوردن نمک، نان و نوشابه های گازدار پرهیز کنید. در منزل بمانید، چون نیاز زیادی به دستشویی خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی

درمان خستگی

درمان خستگی ناشی از ام اس با مدیریت انرژی

درمان خستگی ناشی از ام اس با مدیریت انرژی   در اینجا به چند نکته …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *