قالب وردپرس درنا توس
خانه / دانستنیهای مفید پزشکی و رژیم غذایی / رژیم غذایی و ورزش برای مادر باردار
رژیم غذایی زن باردار
رژیم غذایی زن باردار

رژیم غذایی و ورزش برای مادر باردار

رژیم غذایی و ورزش برای مادر باردار

آگاهی نسبت به اضافه وزن مناسب برای شما و فرزندتان فکر کردن در مورد نوع، و مقدار چیزهایی که می خورید آگاهی نسبت به پرهیز از برخی غذاها نگاهی به رژیم غذایی مخصوص مورد نظر حفظ سلامتی، با اطمینان خاطر، در دوران بارداری زنان در تمام سنین، هنگامی که باردار می شوند، توصیه های گوناگونی در مورد آنچه باید بخورند و مقدار آن دریافت می کنند. آداب و رسوم فرهنگی، اعتقادات مذهبی، و نظرات علمی همگی مؤثر بوده است.

به تازگی از یک نسل قبل، به زنان گفته می شود مقدار خوراک و نوشیدنی ها را محدود کنند تا حداقل وزن را اضافه کنند. در گذشته، آنها را به خوردن غذاهای پرچربی ترغیب می کردند که هرچه اضافه وزن بیشتری پیدا کنند، بچه سالم تر می شود. این روزها، توصیهی پزشک شما به احتمال زیاد، به عادت های خاص غذایی و اندازه ی شما هنگام شروع بارداری بستگی می یابد.

همچنین، اگر در انتظار بیش از یک فرزند هستید، انتظار می رود چند کیلویی بیشتر از حد متوسط اضافه کنید. البته، سلامتی شامل چیزهایی بیش از فقط خوب خوردن است. ورزش نیز به همان اندازه که قبل از بارداری اهمیت داشت، مهم است، گرچه ممکن است نوع و میزان آن برای حفظ سلامتی در حین پیشرفت بارداری، تغییر یابد. این فصل برای شما اطلاعات مورد نیاز را به منظور تغذیه ی صحیح برای شما و فرزندتان و انجام ورزش های بی خطر فراهم می کند.

مطلب پیشنهادی

رشد جنین

 حرکات جنین در رحم و زمان زایمان 

 حرکات جنین در رحم و زمان زایمان     اگر همان مقدار حرکتی را که قبلا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *