رژیم غذایی پاک کننده سرطان


رژیم غذایی پاک کننده سرطان

رژیم غذایی پاک کننده سرطان

 هنگام برخاستن از خوابدو لیوان آب ولرم با نصفی لیمو یا دو قاشق مرباخوری سرکه سیب. اگر نوشیدن چیز گرمی را دوست دارید، چای گیاهی بخورید. بهترین چای های گیاهی برای صبح چای چمن معطر، چای چاپارال، چای میوه گل سرخ، چای شبدر قرمز، چای شیرین بیان، چای ریشه بابا آدم یا چای ریشه گل قاصد هستند.صبحانهآب سبزی یا آب میوه تازه شامل:هندوانه / زنجبیلسیب / لیمو / زنجبیلهویج / کلم پیچ / زنجبیل / سیب/کرفسهویج / کرفس / سیب سبز هویج /کلم پیچ / اسفناج / جعفری و (در صورت امکان) ساق های چمن گندمی در هر آب میوه صد میلی لیتر آب چغندر را میتوان به هر یک از این آب میوه ها اضافه کرد. به خاطر داشته باشید به اندازه آب میوه، آب خالص به آن اضافه کنید.اسفرزه / دو قسمت دانه لسیتین / یک قسمت تخم کدوی خرد کرده / نصفا قسمت نارون خزنده. همراه با میوهٔ خرد کرده مصرف شود. خردکرده برگه زرد الو یا انجیر .چند عدد بادام و کمی شیر سویا یا شیر بدون چربی، یک قاشق مرباخوری عسل، ملاس یا شربت برنج قهوه ای برای مزه به ان اضافه کنید.یا . میوه خرد کرده - از بین خربزه درختی، آناناس، موز، سیب، زردآلو، به اضافه چهار قاشق غذاخوری ماست دارای باکتریهای اسید دوست طبیعی و یک قاشق غذاخوری روغن دانه کتان آلی.نان گندم کامل، خمیر ترش یا چاودار (بدون مخمر)، تست کرده، با کمی آووکادو، مخلوط پنیر لورا روغن دانه کتان، آب لیمو یا سرکه سیب و جایگزین طبیعی نمکی.مخلوط انرژی / پروتئین پیش از ظهر بکی از موارد زیر: ده عد دبادام چای گیاهیمیوه آب میوه یا سبزی تازهناهارسالاد تازه -. بهترین سبزیها برای سالاد عبارتند از آووکادو، بروکولی، کلم فندقی، گل کلم، نخود سبز، لوبیا سبز، هویج رنده کرده، چغندر رنده کرده، جوانه تازه، کلم پیچ، اسفناج، کاهو، پیاز قرمز، گوجه فرنگی، فلفل سبز یا قرمز و کلم. در صورت تمایل، کمی دانه کنجد، تخمآفتابگردان، تخم کدو، بادام یا گردو هم به آن اضافه کنید. با سرکه سیب، آب لیموی تازه، سیر خرد کرده، زنجبیل یا روغن دانهٔ کتان هم آن را خوشمزه کنید.مواد پروتئینی - کباب ماهی تن، آزاد، ساردین، یا سینه / ران مرغ آلی، تخم مرغ رسمی (نه بیشتر از سه عدد در هفته)، گوشت دام تغذیه شده با غلات یا مواد آلی (نه بیشتر از سه بار در هفته) یا گیاهان بنشنی مثل عدس،بعد از ظهر یکی از موارد زیر: چای گیاهیمیوه آب میوه یا سبزی تازهشامپروتئین مثل کباب ماهی (آزاد، تن، ماکرو، خاردار دریایی، ماهی روغن)، یا سینه /ران مرغ آلی، بنشن، سعی کنید چهار تا پنج سبزی مختلف بخورید. سبزی های مناسب عبارتند از کدو مسمایی، سیب زمینی، لوبیاسبز، کلم فندقی، بروکولی، گل کلم، نخود سبز، کلم پیچ، اسفناج، کلم، کدو، شقاقلی، پیاز، سیر، زنجبیل، زردچوبه یا برنج قهوه ای با سبزیجات تفت داده در روغن زیتون و سس سویا.سوپ سبزیجات با بنشن و رشته گندم سیاه.هنگام خواب چای گیاهی - نمونه های خوب آن عبارتند از چای بابونه، نعناع فلفلی، اکیناسه، پودارکو ، گل قاصد، شبدر قرمز، ;جمران معطر بابا آدم.

دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد