علایم اخطار دهنده در موقع خوردن انواع چربی ها


علایم اخطار دهنده در موقع خوردن انواع چربی ها

علایم اخطار دهنده در موقع خوردن انواع چربی ها

 اولین دستورالعملی این است که از میزان چربیهای حیوانی که میخورید، بکاهید. در اینجا به یک حقیقت جالب توجه کنید. بهترین استیک ها" که در رستورانها به بالاترین قیمتها عرضه می شوند، از نقطه نظر میزان چربی شان، خطرناکترین آنهاست. آنها مانند سنگ مرمر دارای رگه های سفید هستند که همان لایه های چربی حیوانی در میان لایه های گوشت قرمز رنگ است.و اگر شما استیک خود را نیم پز سفارش بدهید (و اکثر ما که استیک خور هستیم دوست داریم استیک مانیم پز تا تقریباً خام باشد)، چربی آن نپخته خواهد ماند. که موجب می شود آن را بهترین استیک قلمداد نمایند که خطرناکترین نوع برای قلب و عروق شماست! آنها آکنده از چربیهای اشباع شدهٔ قتال هستند. درسی که باید از این موضوع بگیرید این است که خیلی ساده از استیکهای ارزان بخرید و آن را خوب بپزید و چربی را از آن جدا نمایید. اگر لازم است استیک بخورید، بهترین راه این است که یاد بگیرید آن را کاملاً و به خوبی پخته بخورید.دومین دستورالعملی این است که قسمت کمی بخورید و تکهٔ بزرگ استیک را سفارش ندهید. و امّا شیر، یاد بگیرید شیر خامه گرفته بخورید. من خودم یاد گرفته ام تا از شیر بدون خامه لذت ببرم هر چند که از آن فقط در کوکتیل کنتور (بعداً راجع به آن بیشتر صحبت خواهم نمود) استفاده می کنم. از شیر پر چربی معمولی و خامه بدور باشید. سبزیجات جایگزینی برای شیر وجود دارند که می توانید به قهوهٔ خودتان اضافه نمایید که کاملاً خوشمزه هستند و عاری از چربی های اشباع شده می باشند.تخم مرغ چطور؟ احتمالاً یکی دو تا در هفته شما را نخواهد کشت. حتی حالا به مرغها نوعی غذا می دهند که تخم آنها کم چربی و کم کلسترول بوده و در بازار موجود است. من خودم سفیدهٔ تخم مرغ را دوست دارم و هر روز صبح دو تا از آنها را میخورم و زردهٔ کاملاً سفت پختهٔ آنها را به دور میاندازم.

دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد