قالب وردپرس درنا توس
خانه / دانستنیهای مفید پزشکی و رژیم غذایی / مهمترین مواد غذای رژیمی
مواد غدایی رژیمی
مواد غدایی رژیمی

مهمترین مواد غذای رژیمی

مهمترین مواد غذای رژیمی

 

استفاده از آینه برای مبارزه با چاقی

 آینه ای خریداری کرده و آن را روی یخچال خود بچسبانید. خواهید دید که هر وقت نگاه دزدکی شما به خودتان در آینه می افتد، از آمدن سر یخچال شرمنده می شوید. بهر حال اگر به طور متوسط ۲۲ بار در روز در یخچال را باز کنید، اشکالی نخواهد داشت. اگر به طور مدام به یخچال خانه خود سر بزنید، شما ترغیب می شوید که به مغازه های قنادی و بستنی فروشی نیز وارد شوید. در این صورت بهتر است یخچال خود را از این گونه مواد غذایی خالی کرده و یا روی آنها را بپوشانید.

توصیه:

با خوردن یک قرص، آسپرین در روز می توانید چربی بدن خود را کاهش دهید. آسپرین با تولید گرما، سوخت و ساز طبیعی بدن را افزایش میدهد، حرارت بدن افزایش یافته و در نتیجه چربیها بهتر بخار می شوند. کم بودن چربی در بدن، موجب باز شدن عروق و کم شدن خطر سکته قلبی و مغزی تا ۵۰ درصد می شود. البته شما قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

  • سفیده تخم مرغ

 این ماده سرشار از پروتئین میباشد و دارای ترکیبات آمینو اسیدهای مهم است.

  • سیب زمینی شیرین

حاوی ویتامینهای A و C و B فراوان میباشد.

  • بروکلی

با خوردن فقط ۸۵/۵ گرم از این گیاه ۲۵ کالری دریافت می دارید، و ۱۵۵ درصد از ویتامین C روزانه، مورد نیاز خود را نیز بدست می آورید.

  • عدس

 منبع مهم پروتئین گیاهی است، و حاوی مواد غذایی سرشاری نیز میباشد.

  • ما کارونی های تولید شده از گندم

نسبت به بقیهٔ انواع آن حاوی فیبر و مواد غذایی بیشتری میباشد.

  • هویج

سرشار از ماده تبا کاروتین و ویتامین A میباشد.

  • ماهی تن

 حاوی اسیدهای چرب امگا (۳) میباشد، و کلسترول خون را پایین میآورد.

  • بلغور جو

حاوی لینولیک اسید، و مواد غذایی ضروری بدن است.

  • موز

سرشار از پتاسیم و دیگر مواد غذایی مفید میباشد.

  • بوقلمون

بی چربی ترین گوشت سفید در دسترس می باشد.

مطلب پیشنهادی

عملکرد سیستم عصبی

مقدمه ای بر نقش  سیستم های عصبی و ایمنی بدن در ام اس

مقدمه ای بر نقش  سیستم های عصبی و ایمنی بدن در ام اس   تعجب …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *