نکات مهم در رژیم گریپ فروت


نکات مهم در رژیم گریپ فروت

نکات مهم در رژیم گریپ فروت

 

رژیم گریپ فروت

این رژیم همانند قبلی شما را خیلی اذیت نمیکند. در این رژیم نیازی نیست که کالرهای خود را بشمارید، و یا برنامه غذایی خود را به طور کلی تغییر دهید. گریپفروت سرشار از آب و فیبر است و فواید بسیاری برای بدن دارد. در ضمن شما را نیز زود سیر میکند. ولی این رژیم را نمی توان بیش از چند روز ادامه داد، زیرا برای سلامتی مضر است.

دستورالعمل این رژیم

صبحانه: نصف گریپ فروت با یک فنجان چای یا قهوه

 ناهار: دو عدد تخم مرغ. سالاد گوجه فرنگی و کاهو همراه با سس آب لیموترش و یا سرکه. یک نان تست. نصف گریپفروت. یک فنجان چای یا قهوه

 شام: ماهی و یا مرغ همراه با نصف گریپفروت. سالاد خیار و گوجه. یک فنجان چای و یا قهوه


دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد