ورزش های خطرناک در دوران بارداری 


ورزش های خطرناک در دوران بارداری 

ورزش های خطرناک در دوران بارداری 

 

از ورزش های پرشی و پرفشار، که می تواند بر روی مفاصل بازشوندهی شما فشار بیاورد، خودداری کنید. در سراسر این نه ماه، ورزش های سبک یا متوسط بهتر از ورزش های پرفشار است.

در جلسات ورزشی، یک بطری آب به همراه داشته باشید و مرتب ازاز یک رژیم غذایی متعادل استفاده کنید که به مقدار کافی کربوهیدراتها را تأمین کند. (به «ارزیابی چیزهایی که می خورید» که قبلا در این فصل خواندید، رجوع کنید.) ، با پزشک خود در مورد حد نصاب ضربان قلب خود در هنگام ورزش صحبت کنید. (بسیاری از پزشکان ۱۴۰ بار در دقیقه را به عنوان بالاترین حد توصیه می کنند. پس ضربان قلب خود را به طور منظم با حد نصاب ورزش خود اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید در حد قابل اطمینان است.

 اگر با هریک از علایم زیر مواجه شدید، ورزش را متوقف کرده و به دکتر خود اطلاع دهید به تنگی نفس نامتناسب با ورزشی که در حال انجام آن هستید به خونریزی مهبلی x تپش قلب (که بیش از ۱۴۰ بار در دقیقه است) به سرگیجه یا احساس ضعف لا هر نوع نشانه ای از درد الان وقت آن نیست به دنبال عنوان دختر شایسته باشید، ولی به آن معنی هم نیست که نتوانید ورزش کنید. از آنجایی که بدن شما به شما هشدار می دهد احتیاطهای تازه ای را در نظر داشته باشید، روش ورزش خود را به دقت انتخاب کنید.


دیدگاه خود را مطرح فرمایید . وظیفه ماست که به سوالات شما پاسخ دهیم

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد