معماری
خانه / دانستنیهای مفید پزشکی و رژیم غذایی / اگر بیش از حد لاغری و ضعیف هستید حتما بخوانید..!
لاغری
لاغری

اگر بیش از حد لاغری و ضعیف هستید حتما بخوانید..!

اگر بیش از حد لاغری و ضعیف هستید حتما بخوانید..!

لاغری 

اگر لاغر وضعیف هستید و میل دارید که برطرف شود از گرمک، توت فرنگی، موز، اب انگور زرد و رسیده، ذرت، خرما، کلم قرمز، سیب زمینی، نخود، کته برنج با پرتقال، نان سبوس دار برشته، قند، مرباها، تخم شنبلیله، شیر گاو، نان با پنیر و مرزه زیاد استفاده کنید.

لاغری موضوعی است که امروزه بسیار صحبت هایی از آن را می شنویم . و در اطرافمان افراد چاقی وجود دارند که بسیار از وزن زیاد خود رنج می برند و به دنبال راه حلی ساده و کاربردی برای خلاص شدن از چاقی هستند . ما هم در این مقاله برآن شدیم که مطالبی را گردآوری کنیم تا شما عزیزان بتوانید با انجام چند روش ساده به لاغری دست پیدا کنید . پس با ما در این مقاله از سایت سلامت آکاایران همراه باشید تا به 25 روش ساده لاغری اشاره کنیم.

درمان لاغری

هر صبح ناشتا مقداری خاکشیر و آب هویج میل کتید

قبل از حمام روغن سیر رابه ستون فقرات خود بمالید.

کندر، صمغ عربی، کتیرا پیچ، ثعلب و مصطکی رومی را به نسبت مساوی نرم بسایید و هر روز صبح قبل از صبحانه یک قاشق چایخوری از آن را با یک لیوان آب گرمک یا یک لیوان شیر مخلوط کرده و بنوشید.

آب کلم قرمز را بگیرید و با دو برابر آن، شکر بجوشانید تا قوام آید. صبح، ظهر و شب هر بار مقداری از آن را با دو برابر آن آب گریپ فروت مخلوط کرده و بنوشید.

به مدت یک هفته روزی یک لیتر شیر بنوشید و به جای تمام غذاهای روزانه از انواع میوه ها  استفاده کنید. پس از یک هفته به مرور مقدار مصرف شیر را افزایش دهید تا به ۳ لیتر برسد و چند هفته این رژیم را ادامه دهید.

هرگز در درمان لاغری خود از دارو استفاده نکنید، چرا که دارو غذا نیست و در هر حال دارای عوارضی می‌باشد. (به استثنای داروهای اشتهاآور و تقویتی که توسط پزشک تجویز می شود.)

در درمان لاغری خود هیچگاه عجله نداشته باشید، یادتان باشد که رژیم غذایی با افزایش وزن تدریجی علاوه بر اینکه قابل تحملتر است، عوارضی نداشته، تقریباً غیر قابل بازگشت می‌باشد.

همچنین ببینید

آلرژی در نوزادان

معمول ترین غذاهای آلرژی زا چه هستند؟

معمول ترین غذاهای آلرژی زا چه هستند؟ بدون شک شیرگاو معمولترین ماده  غذایی آلرژی زاست. …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *