معماری
خانه / ماساژ درمانی / با ماساژ دادن ابروهای خود را تقویت کنید….
ماساژ و مراقبت از ابروها
ماساژ و مراقبت از ابروها

با ماساژ دادن ابروهای خود را تقویت کنید….

با ماساژ دادن ابروهای خود را تقویت کنید….

 ماساژ و مراقبت از ابروها

چشم اندامی ظریف و حساس است که قادر است بر روی هر نقطه در میدان دید ما متمرکز شود، اما، از عضلاتی که کره چشم را در اطراف می چرخانند به ندرت به اندازه ظرفیتشان بهره میگیریم و در عوض اغلب مان با خیره شدن بهجلو این عضلات را برای ساعتها در جایشان قفل میکنیم. تمایل به خیره شدن در یک زمان طولانی به خاطر کارکردن با کامپیوتر و یا تماشای تلویزیون افزایش یافته است.

استفاده از چنین وسایلی شما را از استفاده  کامل از عضلات چشمتان باز می دارد و در نهایت شما را به ضعف دید، خستگی عمومی و سردردهای شدید مبتلا میسازد. با ماساژ منظم چشمها، به ویژه زمانی که مشغول به کار هستید می توانید مطمئن باشید که چشمانتان دیگر ظرفیت حرکتی خود را از دست نمی دهند و آسوده و راحت، در بهترین شرایط باقی خواهند ماند.

12

 

 

1.از مشتهای خود کمک بگیرید و آنها را مستقیماً روی برآمدگی استخوان حاشیهای حداقه ای چشم فشار دهید. این نقطه B2 نام دارد و فشار بر روی آن برای رها ساختن تنش عضلات مناسب است.

۲. انگشت شست خود را حدود ۱۰ سانتی متر جلوتر از چشمانتان بگیرید. ابتدا بهنوک بینی تان خیره شوید سپس به نوک شستتان و در آخر به چیزی دورتر از انگشت خود نگاه کنید.

34

۳- چشمانتان را ببندید و به آرامی سطح انگشتانتان را روی پلکها قرار دهید. سپس با فشار بسیار ملایمی و با حرکات دایرهای کوچک، کرهی چشم را ماساژ دهید.

۴. پس از این نرمش چشمان خود را ببندید و آنها را با کف دست هایتان بپوشانیداجازه دهید چند لحظهای از تاریکی و گرما لذت ببرید. این حرکت به رفع خستگی کمکمی کند و به چشمها فرصتی برای استراحت میبخشد. به آرامی دستهای خود را کنار بکشید. چشمان خود را باز کنید. از تفاوتی که احساس می کنید حتماً لذت می برید.

همچنین ببینید

ماساژ گردن و شانه ها

راز لذت بردن از ماساژ گردن و شانه ها

راز لذت بردن از ماساژ  گردن و شانه ها گردن و شانه ها از پر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *