معماری
خانه / دانستنیهای مفید پزشکی و رژیم غذایی / برای رفع بی خوابی وکم خوابی چه کنیم؟
بی خوابی
بی خوابی

برای رفع بی خوابی وکم خوابی چه کنیم؟

برای رفع بی خوابی وکم خوابی چه کنیم؟

۱. جهت رفع بی خوابی قبل از خواب دوش ولرم گرفته سپس یک لیوان آب بنوشند.

۲. کودکان شیرخواری که کم خواب هستند مادران آنها از غذاهایی که روی داخل آنها بیشتر است استفاده کنند روی نه تنها بی خوابی کودکان را درمان می کند بلکه به رشد کودک هم کمک میکند.

۳. کلسیم برطرف کننده بی خوابی است.

۶. کمبود ویتامین B5 باعث بی خوابی و خستگی می شود. الکل، مشروب های الکلی و قهوه با ویتامین B5 سازگاری ندارند.

۵. یکی از علل بی خوابی آقایان کمبود ویتامین H میباشد.

کسانی که کم خواب هستند شبها قبل از خواب از سوپ لوبیای سویا استفاده کنند.

۷. شیرخوارانی که بی خوابی میکنند مادر آنها ه بعدازظهر ۱۰ گرم شاهدانه را خوب جویده میل کنند مصرف آن نباید بیش از ۱۶ روز باشد.

۸ جهت رفع بی خوابی شبها کف پا را روغن کنجد بمالند.

۹. مالت جو برطرف کننده بی خوابی است.

۱۰. کمبود برم باعث بیماری های روانی و بی خوابی میگردد.

برای این که بتوانیم کمبود برم را در بدن جبران کنیم باید در بهار از توت فرنگی، ریواس و کنگر در تابستان از هندوانه، خربزه و زردآلو در پاییز از انگور، انجیر و در طول سال از گوجه فرنگی، تربچه، کلم، و مارچوبه استفاده کرد

همچنین ببینید

نمناکی دست ها

چه عواملی باعث نمناکی دست ها می شود؟؟

چه عواملی باعث نمناکی دست ها می شود؟؟ نمناکی دست ها عرق کردن کف دست …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *