معماری
خانه / مغز و سیستم اعصاب / تمرینات ساده برای تقویت مغز
تقویت مغز
تقویت مغز

تمرینات ساده برای تقویت مغز

 تمرینات ساده برای تقویت مغز

به منظور تقویت مغز آب پرتقال، آب لیمو، دم کردهای سنبل الطیب، چغندر، کدو، فالوده ی سیب سرخ با عسل، گشنیز، فندق، بادام پوست کنده همچنین باقلا را بیشتر مصرف کنید. از گردوغبار، بخار غذاها در موقع پختن، بیداری شب، خواب روز و فعالیتهای جنسی زیاد خودداری کنید

راه کارهایی برای تقویت مغز:

  • هر روز ۲۰ گرم بالنگو را در یک لیوان آب بجوشانید بعد با کمی عسل شیرین کرده و میل کنید.
  •  دارچین، زنجبیل، هلیله ی سیاه، شیطرج، فلفل سیاه، بابونه ی شیرازی و نخود الوند از هر کدام ۵ گرم، آمله ی مقشر، ثعلب و تخم های مغز میوه ی کاج از هر کدام ۱۰ گرم، همه را نرم بسایید بعد با بیست گرم پودر نارگیل ویک کیلو مویز بی دانه ی کوبیده شده و یک کیلو عسلمخلوط کنید و هر روز صبح، ظهر و شب هر مرتبه یک قاشق شربت خوری از آن را میل کنید.

تقویت حافظه کوتاه‌مدت

تقویت حافظه کوتاه‌مدت به ذهن کمک می‌کند تا اطلاعات جدید سریع‌تر به خاطر سپرده و در نتیجه با سرعت بالا به کار گرفته شوند. این تمرین، زمان بسیار کمی در حد چند دقیقه در روز را به خود اختصاص می‌دهد.برای چند ثانیه فهرستی از چند کلمه تصادفی، مثل فهرست خرید را نگاه کنید و آنها را به خاطر بسپارید. سپس سعی کنید، آنها را به ترتیب از حفظ بگویید .

همچنین ببینید

خستگی های عصبی

خستگی های عصبی تان را درمان کنید..!

خستگی های عصبی تان را درمان کنید..! خستگی های عصبی برای رفع خستگی های عصبی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *