معماری
خشم
خشم

درمان خشم و عصبانیت!!

درمان خشم و عصبانیت!!

درمان خشم

یک راه مهم برای رهایی از خشم ورزش است. ورزش باعث میشود تا اندروفین وارد جریان خون شود و در نتیجه نشاط و سرحالی احساس می کنید، بعد از ورزش هم بدن و هم روان آرامش احساس میکنند. برخی از غذاها مثل: میوه های تازه، سبزیجات، غلات، نشاسته، ماهی، گوشت و مرغ میتواند توانایی بدن شما را برای تحمل استرس و جلوگیری از خشمگینی سریع بیفزایند. خستگی زیاد نیز یکی از عوامل خشمگین شدن افراد است در این موقع کمی خوابیدن، دوش گرفتن، آب سرد نوشیدن و محدود کردن فعالیت میتواند تا حدودی از خشم بکاهد.  کمک اطرافیان و استفاده از تحسین و تشویق به جا و به موقع، راه دیگر کاهش خشم است، همچنین قطع تشویق های اجتماعی نسبت به اعمال خشم گینانه یکی از راه های خاموش سازی خشم است. نادیده گرفتن برخی از رفتارهای خشن به هنگام ظهور خشم نیز راه دیگری است. به طور خلاصه: اگر حقوق خود و دیگران را بشناسید و به حقوق دیگران احترام بگذارید دچار خشم نخواهید شد. اگر نسبت به نظریات خود تعصب نشان ندهید،انعطاف پذیری را پیشه کنید و به همیاری اهمیت دهید هیچگاه دچار خشم نمی شوید و چنانچه برای مشکلات پیش آمده سعی کنید بدون عجله، راه حل هایی بیابید، نظرات خود را روشن بیان کنید، برای انجام کارهای خود برنامه ریزی کنید و درصورت نیاز از دوستان و یا افراد متخصص و مطمئن کمک بگیرید گرفتار خشم نخواهید شد.

 برای پیشگیری از بروز خشم می توانید از زعفران و همچنین جو در غذاهای روزانه استفاده کنید و یا گه گاه ماء الشعیر بنوشید و بعد از هر غذای روزانه نیز یک فنجان نوشابه کومبوچا بنوشید

همچنین ببینید

زالو

زالو درمانی در غرب

زالو درمانی در غرب در حال حاضر زالو درمانی در کشورهای پیشرفته غربی جایگاه شناخته …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *